sobota, 9 października 2010

Podsumowanie portfela - nowe podejście

Od dzisiaj zaprzestaję wrzucania tabelek w wynikami mojego portfela w podsumowaniach miesięcznych. Zamiast tego dodałem nową stronę "Mój portfel", na której będę prezentował parę statystyk w formie graficznej. Na razie na próbę wrzuciłem trzy wykresy: wartość portfela, dopłaty i zyski portfela oraz strukturę portfela. Zapraszam tutaj do zapoznania się z wykresami i oceny tego pomysłu.

Zapiski, jakie zgromadziłem o stanie mojego portfela są trochę rozrzucone w czasie, więc oś czasu na wykresach może wydawać się trochę myląca . Postaram się przyłożyć i aktualizować wykresy we w miarę regularnych odstępach czasu, na przykład miesięcznych, lub dwutygodniowych. Jeszcze nie przemyślałem sprawy. Nie będzie to zabierało dużo czasu, ponieważ wykresy powstały w technologii Google Chart Tools, więc aktualizacja wykresu polega jedynie na dopisaniu kolejnych wartości osi x i y oraz zmiany danych w strukturze portfela.

Z chęcią usłyszę jakieś konstruktywne opinie na temat prezentowania portfela w formie wykresów.

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie mało danych ;) ale pomysł z wykresami Google dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem interaktywnych wykresów w innej technologii (rysowanych Java Scriptem), ale nie do wiary - wykresy te nie mają możliwości rysowania ujemnych wartości! Też by mogło być, ale nie mógłbym robić strat w portfelu! Hehe;] A nad wykresami jeszcze popracuję, bo pewnie chodzi Ci o to, że nie ma jak odczytać dokładnie aktualnej wartości. Pomyślę nad tym.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails