środa, 4 sierpnia 2010

Założyłem w końcu konto w Open Finance

Ostatnio postanowiłem definitywnie zrezygnować z lokat w mBanku, które dają aktualnie jedynie trochę 4%. I to po optymalizacji i innych zabiegach. Postanowiłem założyć konto w Open Finance i tam właśnie przeniosłem pieniądze z lokat w mBanku.

Przechodząc do Open Finance dostałem konto optymalne, w ramach którego za darmo mam prowadzenie konta, płaską kartę debetową, przelewy internetowe oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Oprócz konta optymalnego dostałem rachunek oszczędnościowy (możliwość założenia łącznie do trzech takich rachunków) oprocentowany 4,5% do 14 października. Potem po promocji 2%. Dodatkowo zyskałem możliwość zakładania lokat 6 miesięcznych oprocentowanych na 5% z kapitalizacją dzienną.

W sumie cała ta zabawa po to, żeby przenieść 6000zl z mBanku do Open Finance i zyskać trochę ponad 1%? Przecież to nawet nie 100zl rocznie.. Ale zyskałem jeszcze inne profity:

1. Uczę się dobrych nawyków, żeby trzymać pieniądze tam gdzie więcej dają.
2. Walczę z lenistwem i motywuję się do działania - prościej jest nic nie robić niż zawracać sobie głowę zakładaniem nowego konta, nauką haseł i nauką obsługi nowego interfejsu.
3. Skorzystałem z promocji "Konto optymalne + NAGRODA", która trwa jeszcze do 30 września. Dzięki temu niedługo dostanę aparat fotograficzny Fujifilm AV110 ;]
4. Założyłem konto z mojego linku partnerskiego i dostanę dodatkowe 50zl brutto.

Teraz tylko czekam aż konto będzie aktywne - podpisana umowa dotrze do biura Open Finance - i zakładam lokaty korzystając z optymalizacji, aby zyskać 5,33% zamiast 5%.

Jeżeli zachęciłem cię do założenia konta w Open Finance, możesz to zrobić korzystając z mojego linka partnerskiego. Za polecenie Ci konta dostane wtedy prowizję. Dzięki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails